top of page
  • Co to jest Blocko?
    Blocko to firma skupiająca się na udostępnianiu LEGO® jak największej liczbie osób. Jest to usługa oparta na subskrypcji, która pozwala naszym członkom cieszyć się budowaniem i zabawą klockami LEGO® w bardzo przystępnej cenie Dostęp do ponad 100 zestawów LEGO® nigdy nie był tak łatwy, a proces ten jest prosty, przyjemny i niedrogi Wybierasz plan abonamentowy, który najbardziej Ci odpowiada, przeglądasz nasze zestawy LEGO® na stronie, wybierasz ten, który chcesz zbudować i zamawiasz Wyślemy Ci go w ciągu 2-3 dni. Kiedy skończysz układanie, odsyłasz go do nas (sprawdzimy, czy nie brakuje lub nie ma uszkodzonych elementów), a jeśli wszystko jest w porządku, wyślemy Ci nowy
  • Czym jest Blocko Buddy?
    Blocko Buddy to ceniony członek naszej społeczności, który ma dostęp do najbardziej ekskluzywnych i premium zestawów. Odznakę Blocko Buddy możesz zdobyć na dwa sposoby: Roczna subskrypcja – Jeśli wykupisz plan roczny, automatycznie otrzymasz odznakę Blocko Buddy i dostęp do wszystkich naszych premium zestawów Miesięczna subskrypcja – Jeśli korzystasz z subskrypcji miesięcznej i jesteś aktywnym członkiem przez co najmniej trzy miesiące, otrzymasz odznakę Blocko Buddy i dostęp do wszystkich naszych premium zestawów Zanim zdobędziesz swoją odznakę, znajdziesz u nas mnóstwo świetnych zestawów do wyboru!
  • Ile zestawów mogę wypożyczyć w miesiącu
    Możesz zbudować tyle zestawów ile chcesz - wszystko zależy od Ciebie W zależności od wybranej subskrybcji możesz wypożyczyć jeden lub dwa zestawy na raz. Jak tylko je zwrócisz i otrzymasz od nas potwierdzenie, będziesz mógł wypożyczyć kolejny zestaw - jedyne za co będziesz musiał zapłacić to przesyłka
  • Czy mogę zmienić lub anulować moją subskrypcję?
    Tak, możesz zrobić jedno i drugie w dowolnym momencie. Jeśli chcesz uaktualnić swój plan, wyślij nam e-mail na adres info@blocko.pl, a my to zrobimy Subskrybcje możesz anulować w dowolnym momencie. Pamiętaj, otrzymasz zwrot kaucji tylko wtedy, gdy wszystkie zestawy zostaną zwrócone i sprawdzone przez nas
  • Jak długo mogę przechowywać zestaw?
    Możesz zachować zestaw/y tak długo, jak chcesz o ile masz ważny i aktywny plan subskrypcji Pamiętaj jednak, że jeśli zdecydujesz się zachować zestaw na dłużej niż miesiąc, Twoja opłata abonamentowa będzie kontynuowana bez zmian
  • Czy istnieje możliwość odbioru zestawu osobiście?
    Tak! Zamiast korzystać z Inpost, możesz odebrać u nas zestawy osobiście. Nasze biuro znajduje się na Warszawskim Ursynowie
  • Jak działają wysyłka i zwroty?
    Wysyłka Twoja pierwsza wysyłka w każdym miesiącu jest darmowa! Co miesiąc otrzymasz od nas jednorazowy kod rabatowy na wysyłkę Jak będziesz chciał wypożyczyć więcej zestawów w tym samym miesiącu, to będziesz musiał zapłacić za przesyłkę Cena za przesyłkę zawiera opłatę za wysyłkę zestawu przez Nas i późniejszy zwrot zestawu przez Ciebie (czyli płacisz z góry za obydwie przesyłki) Nie zarabiamy na wysyłce, opłata wynosi tyle ile kosztuje nas zamówienie inPost Zwroty Twój zestaw LEGO® dotrze do Ciebie w pudełku Blocko. Gdy skończysz budowanie i będziesz gotowy na nowy zestaw, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: Rozłóż zestaw: Upewnij się, że wszystkie elementy są rozdzielone i sprawdź, czy niczego nie brakuje Spakuj klocki: Włóż wszystkie elementy z powrotem do woreczków, w których przyszły. Jeśli to możliwe, użyj tego samego pudełka Blocko Zwrot: Jeżeli zwracasz zestaw w ciągu 30 dni od jego wypożyczenia - wejdź na www.szybkiezwroty.pl, wybierz Blocko z listy rozwijanej i kliknij "Zwróć" - wygenerowana zostanie etykieta zwrotu Jeżeli chcesz korzystać z zestawu ponad 30 dni - napisz nam maila, a my wygenerujemy etykietę dla Ciebie Nadaj paczkę: Udaj się do najbliższego paczkomatu InPost i odeślij zestaw, używając otrzymanego kodu zwrotu Kontrola i potwierdzenie: Po otrzymaniu zestawu sprawdzimy, czy wszystkie elementy są na miejscu i nie zostały uszkodzone Zamów nowy zestaw: Jeśli wszystko się zgadza, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i będziesz mógł zamówić kolejny zestaw!
  • Zgubiłem klocek. Co teraz?
    Takie sytuacje się zdarzają, ale proszę nas o tym poinformować. Jeśli brakuje mniej niż 3 elementów, wymienimy je bez dodatkowych kosztów. Jeśli brakuje więcej niż 3 elementów, zamówimy brakujące elementy na stronie LEGO® lub na stronie www.bricklink.com na Twój koszt Twoje konto zostanie również obciążone opłatą administracyjną w wysokości 50 zł, a dostęp do zestawów zostanie zablokowany do czasu uregulowania należności
  • Otrzymałem zestaw z brakującym elementem. Co mam zrobić?
    Dokładamy wszelkich starań, aby każdy zestaw trafiający do Ciebie był kompletny, czysty i w doskonałym stanie. W mało prawdopodobnym przypadku, gdy brakuje Ci jakiegoś elementu, wyślij nam e-mail na adres info@blocko.pl Nie zapomnij podać numeru brakującego elementu lub elementów. Numer znajduje się na ostatniej stronie instrukcji obsługi Po otrzymaniu wiadomości e-mail znajdziemy brakujący element lub elementy i wyślemy je do Ciebie w ciągu 24 godzin
  • Czy zestawy LEGO® są czyste?
    Tak! Każdy zestaw dokładnie myjemy, abyś za każdym razem otrzymał czysty zestaw LEGO®!
  • Facebook
  • Instagram

LEGO® jest znakiem towarowym grupy firm LEGO®, która nie sponsoruje, nie autoryzuje ani nie popiera Blocko. Niektóre zestawy LEGO® zawierają małe części, które NIE nadają się dla dzieci poniżej 3 roku życia i mogą stanowić dla nich zagrożenie.

bottom of page